Pages

Search This Blog

25.4.18

Ko trokšta oda?

Tai visgi ko trokšta mūsų oda? Atsakymas pats paprasčiausias- švaros, apsaugos, pamaitinimo ir drėkinimo. Tačiau žiemos šalčių iškankintą odą yra tikrai sunku prikelti naujam gyvenimui. Sausa, šerpetota ir išberta. Tokia ta mano oda po žiemos. 



Visą mėnesį bandau L'occitane naujienas- Reotier produktus. Visą liniją sudaro penki produktai: Gelinės tekstūros veido prausiklis, drėkinanti emulsija, veido kremas be silikonų ir parabenų, gelinės tekstūros veido kremas ir Reotier veido dulksna. 

Sudėtyje yra trys sudedamosios dalys, kurios gerina natūralų drėgmės ciklą:

Hialiurono rūgštis-Natūrali medžiaga, kuri kaip magnetas pritraukia ir išsaugo drėgmę. Oda tampa įdrėkinta, stangri.

Glicerinas- Natūraliai apgaubia odą ir padeda ląstelėms geriau ir ilgiau išlaikyti vandenį
Kalcis- Palaiko vandens balansą, ją švelnina ir išsaugo drėgmę

Trumpai apie kiekvieną produktą:

L'occitane Reotier veido prausiklis

Gelinės tekstūros veido prausiklis, kuris vos tik patekęs ant odos lengvai putoja, nedirgina, negriaužia akių ir kruopščiai nuvalo makiažą nepalikdamas likučių. Tai mano mėgstamiausias visos linijos produktas, nes esu pamišusi dėl odos priežiūros, o makiažo nuvalymas man yra vienas svarbiausių dalykų! Turiu tokią taisyklę- jei užmigsiu su makiažu, oda pasens 5 minutėm. Nežinau ar tame yra bent dalelė tiesos, bet aš griežtai ja vadovaujuosi. Juk tikra niekas nenori pasenti greičiau!


L'occitane Reotier drėkinamoji emulsija

Nr. 1 produktas išsausėjusiai odai. Emulsija drėkina viršutinį odos sluoksnį ir paruošia odą priimti dar daugiau drėgmės. Tarkim jei naudosite tik kremą, jūsų oda iškarto pasisavins 75% drėgmės, o jei prieš kremą naudosite emulsija, tai pasisavinamos drėgmės kiekis išaugs net iki 109%


L'occitane Reotier veido kremas

Kreminės tekstūros, malonaus kvapo, nedirgina odos. Kaip mat numalšina odos troškulį ir lyg magnetas pritraukia dar daugiau drėgmės veido odai. Asmeniškai aš labiausiai jį mėgstu naudoti prieš makiažą, nes jis puikiai atgaivina odą, makiažas išlieka nepriekaištingai ir net nereikia naudoti makiažo bazės. 


L'occitane Reotier veido žėlė

Atkuria natūralų odos drėgmės ciklą, prisotina odą vandeniu ir ji tampa gyvybinga, lengva, sveika ir spindinti. Taip pat puikiai tinka naudoti prieš makiažą. Naudojant kasdien po 28 dienų oda tampa drėgnesnė net 31%



L'occitane Reotier veido dulksna

Kiekvienos merginos MUST HAVE dalykėlis rankinėje. Akimirksniu atgaivina ir suteikia drėgmės odai dienos eigoje. Hialiurono rūgštis suteikia odai stangrumo, padeda užfiksuoti makiažą, o dienos eigoje panaudojus priemonę jis vėl atgaivina odą ir taip makiažas išlieka ilgiau. 











2 komentarai:

  1. Ankščiau turėjau labai didelių problemų su veido oda, galiausiai vaistų pagalba sukovojau ir dabar paraudimai pasireiškia gana retai. Džiaugiuosi galėdama išbandyti naują kosmetiką, dievinu loccitane.

    AtsakytiPanaikinti
  2. mano oda labai pasitaisė kai pradėjau naudoti natūralią kosmetiką ir veido serumus.. labai patiko atrasti serumai iš swissmade.lt. oda švyti, bėrimų mažiau ir jaučiasi tokia pamaitinta ir atsigavusi.

    AtsakytiPanaikinti

Social

Labas visiems!

Taigi esu Leticija, man 20 metų. Visų geriau žinoma kaip youtuber'ė SugarBonesTv. Tačiau neslėpsiu, visą savo gyvenimą turiu keistą aistrą rašymui. Mano blog'e aptarsime naujausius mados ir stiliaus trendus, paplepėsime apie grožio priemones ir žinoma atskleisiu jums dalį mano laisvalaikio :)
Myliu, Bučiuoju ir iki :*

CONTACT ME: leticiaanankaite@gmail.com