Pages

Search This Blog

13.11.17

Kalėdoms aš pasidovanosiu laiko sau... Na ir dar pižamą

Taigi artėja gražiausios ir šilčiausios metų šventės. Taip pat artėja ir kalėdų karštinė, skubėjimas, dovanų pirkimas, pakavimas. Galva bus taip užspausta mintimis, kaip nepamiršti nei vieno artimo ir pradžiuginti dovanomis. Kaip to išvengti?

Viskas labai paprasta, reikia pirmiausia pasidovanoti laiko sau ir dovanas susipirkti kuo ankščiau. Tada Kalėdų laukimas bus ramesnis ir nereiks sukti galvos. Galėsi daugiau laiko praleisti su savimi, paskęsti mintyse, užsidėti veido kaukę, pasidaryti manikiūrą ar tiesiog dieną praleisti lovoje. O kas labiausiai dera prie lovos? PI-ŽA-MA. Svarbiausia, kad būtų šilta ir švelni. Na ir dar šiek tiek primenanti Kalėdas. 

Nebūčiau aš tokia gobšuolė, tai apsieičiau ir su viena pižama, tačiau užsukus į Reserved parduotuvę tiesiog negalėjau iš jos išeiti palikus nors vieną kažkam kitam. Bet juk artėja Kalėdos! Reik pamiršti visus gobšumus ir tuo pačiu pasirūpinti mama, sese ar geriausia drauge. Tad vieną pižamą atsidėsiu dovanoms, o kitą, žinoma, pasiliksiu sau. Kaip išankstinę dovaną už tai, kad buvau kaip ir gera mergaitė šiais metais. 

Reserved pižamos- goo.gl/avyPbm

Pirmoji apranga - Švelnusis debesėlis


Ši pižama labai švelni ir šilta. Pripažinsiu, ji man net labai primena vaikystę, bet juk tai svarbiausia- atrodyt mielai, lyg maža mergaite, nors man ir dvidešimt. Juk taip gera buvo būti vaiku, kai niekas nerūpėjo, galėjai lakstyti susivėlusiais plaukais, raukytis prieš mamą, visą dieną žaisti ir miegoti. Dabar, kai suaugusiųjų pasaulis mane spaudžia į rėmus, diktuoja savas taisykles ir užkrauna pareigomis- galiu tik mintimis nusikelti į vaikystę, fantazuoti. 

Būtent tai ir bandžiau parodyti šiose nuotraukose, mažą svajoklę Leticiją, tik suaugusios kūne. Pižama su debesėliais, nes sapnuose aš mėgstu skraidyti. Medžiagal švelni, minkšta, šilta. Patogi... Tam, kad miegotum tarsi tarp debesų. 

Naktinių komplektas- goo.gl/b4CmsV
Tapkės- Internetinėje parduotuvėje nėra, tačiau rasite užsukę į Reserved arba ieškokite panašių- goo.gl/SsFU5f





Antroji apranga- 70's pižamų vakarėlis


Šįkart apsivilksiu chalatą, įsispirsiu tapkes ir gerdama kavą, rytą praleisiu prie lango stebėdama skubančius žmones. Stebėsiu ir tyliai mintyse džiaugsiuosi, kad man to daryti nereikia. Kad galiu. 

Šiai aprangai pasirinkau miego suknelę, kuri taip puikiai dera prie minkštučio chalato ir tapkių. Šaltų atspalvių spalvos atspindi žiemą, tačiau sušalti tikrai neleidžia. O chalatas... Tiesiog įsimylėjau. Toks švelnutis, pukuotas ir minkštas, tiesiog negaliu nustoti jo glostyti. Net katinas pavydi. Lygiai tokios pat švelnios ir tapkės. Kailiukas ir iš vidaus, kad būtų šilta, ir iš viršaus, kad būtų gražu!

Chalatas- goo.gl/8EwS8p
Naktinė suknelė- goo.gl/b4CmsV
Tapkės- Internetinėje parduotuvėje nėra, tačiau rasite užsukę į Reserved arba ieškokite panašių čia goo.gl/SsFU5f






2 komentarai:

  1. Mes sau Kalėdoms dovanosimės namo renovaciją :D dovaną pirksim ne vienerius metus, bet laaabai laukiam.. https://www.kaunoenergija.lt/mazoji-renovacija-gyventojams

    AtsakytiPanaikinti

Social

Labas visiems!

Taigi esu Leticija, man 20 metų. Visų geriau žinoma kaip youtuber'ė SugarBonesTv. Tačiau neslėpsiu, visą savo gyvenimą turiu keistą aistrą rašymui. Mano blog'e aptarsime naujausius mados ir stiliaus trendus, paplepėsime apie grožio priemones ir žinoma atskleisiu jums dalį mano laisvalaikio :)
Myliu, Bučiuoju ir iki :*

CONTACT ME: leticiaanankaite@gmail.com