Pages

Search This Blog

29.6.17

Taip jau kartais nutinka..

Būna dienų, kai susiruoši fotkinti vasariškiausią aprangą spintoje, pasidažai, susišukuoji, atrodai on fleak, bet nuotraukos išeina kaip...

KAIP VELNIŠKAI GEROS FESTIVALIŲ NUOTRAUKOS, nors darytos modernioje prekybos centro aplinkoje. Tikriausiai turėjau tai numatyti, kad vakarietiškas Zara švarkelis ir laisvai krentantis romperis padarys savo. Outfitas tiesiog įkvėpė pasileist kasas, ir šokinėti išsišiepus, lyg mažai mergaitei. 
- Inga, aš bėgiosiu, sukinėsiuos o tu gaudyk mane!
O aš niekad taip nedarydavau, visas nuotraukas bandydavau suplanuoti iš anksto stovint prieš veidrodį. Nemeluosiu, mane išlaisvino ne tik apranga, bet ir akiniai. Mano naujieji Marc Jacobs iš Optimetrijos centro. Man nereikėjo galvoti, kad netyčia blyksint fotoparatui užsimerksiu ar būsiu išsivėpus. Juk su akiniais viskas taip gražu ir paprasta. 

Tai štai, dalinuosi festivališkiausiomis savo nuotraukomis, be jokio festivalio, tik manimi #goingbraless , laisva, maža mergaite. 








  



Akiniai - Optimetrijos Centras https://www.instagram.com/optometrijoscentras/
Švarkelis- Zara (pora metų atgal :D)
Aukštakulniai- Fashionnova https://www.fashionnova.com/

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Social

Labas visiems!

Taigi esu Leticija, man 20 metų. Visų geriau žinoma kaip youtuber'ė SugarBonesTv. Tačiau neslėpsiu, visą savo gyvenimą turiu keistą aistrą rašymui. Mano blog'e aptarsime naujausius mados ir stiliaus trendus, paplepėsime apie grožio priemones ir žinoma atskleisiu jums dalį mano laisvalaikio :)
Myliu, Bučiuoju ir iki :*

CONTACT ME: leticiaanankaite@gmail.com