Pages

Search This Blog

5.6.17

Tai kada ta pažadėta vasara?

Nenuostabu, kad lietuvos klimatas dar mūsų nedžiugina saulės kaitra ir pramogomis prie vandens. Tačiau jau nuo ankstyvo pavasario pradėjau apsipirkinėti vasarai ir dabar kambary pasistačiau net papildomą kabyklą būtent vasariniams rūbams, tad jei vasara ir toliau orais nedžiugins, mano bloge bus gausu vasaryškų derinukų, kurie šildis jus pro ekranus! 


Kokio smagumo diena buvo jūs nepatikėsit. Taip gerai praleidau laiką su merginomis, skaniai papietavome, apsilankėme naujos kolekcijos pristatyme, parduotuvėje apie kurią patylėsiu, nes likau labai supykusi ir pasipiktinusi, bet tai nesugadino dienos, nes juk mergaičių dienos būna tokios smagios! Pasinaudojome ta proga, kad esame nesavam mieste ir dienos outfit'ą nusipyškinome Vilniaus senamiestyje!

Už nuotraukas labeliausiai dėkoju Ingai! http://innascorner.blogspot.lt/










Romperis- Dresslink
Odinė striukė- ZARA
Aukštakulniai- Fashionnova
Rankinukas- Zaful
Choker- SugarBones_Chokers
Laikrodis- Daniel Wellington
Telefono dėklas- Burga
Akiniai- ZARA

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Social

Labas visiems!

Taigi esu Leticija, man 20 metų. Visų geriau žinoma kaip youtuber'ė SugarBonesTv. Tačiau neslėpsiu, visą savo gyvenimą turiu keistą aistrą rašymui. Mano blog'e aptarsime naujausius mados ir stiliaus trendus, paplepėsime apie grožio priemones ir žinoma atskleisiu jums dalį mano laisvalaikio :)
Myliu, Bučiuoju ir iki :*

CONTACT ME: leticiaanankaite@gmail.com