Pages

Search This Blog

25.3.17

Lancome naujiena- Matte Shaker!

Kartu su pavasariu į grožio industrijos pasaulį atpučia nauji vėjai iš Lancome Paris.

Ko gero prieš metus Lancome Paris sudrebino grožio pasaulį su Juicy shaker. Kas tik bandė šias priemones, negailėjo joms pagirų. Aš taip pat likau maloniai nustebinta kvapu ir drėkinimu. Tačiau pigmentacija... Tai buvo tas mažas cinkelis, kurio trūko šiam produktui. 

Pasimokę iš savo klaidų, Lancome išleido dar vieną naujieną- Matte Shaker. Tai begalo ryškių spalvų, matiniai lūpų dažai, savo sudėtyje turintys silikono aliejų, kurių dėka dažai lengvai sklaidosi, nesukietėja. Galima sakyti, kad tai Juicy shaker, tik lūpų dažų pavidalu! 


Aplikatorius- tarsi pagalvėlė, todėl labai maloniai tepasi ant lūpų. Lengva naudoti, greita pasidažyti- du svarbiausi bruožai, skirti būtent šiandieninei, visur skubančiai #girlboss tipo merginai. 
Nors ir išdžiūsta į matinę spalvą, kaip ir visi aliejinio pagrindo dažai- turi šiek tiek blizgesio. Tačiau kas man labiausiai patinka- visiškai nedžiovina lūpų ir pasidengia lengvai, tarsi nauja oda! 

Matte Shaker yra septynių atspalvių: Pink Power, Energy Peach, Red'y in 5, Magic Orange, Kiss Me Cherie, Beige Vintage ir Yummy Pink. Gaila, bet į mano rankas pateko tik trys.


Peach power- mažiausiai ryški ir naturaliausia spalva. Mano favoritė!


Pink power- begalo ryški, alyvinė spalva.


Red'y in 5- Tiesiog tobula raudona.

Minusai: 
Dažytis reiktu lygiais potepiais po vieną kartą perbraukiant per lūpas, kitaip spalva sluoksniuojasi ir nelygiai pasidengia.
Kvapas lyg močiutės lūpdažio, gana stipriai jaučiasi alkoholio kvapas.
Brangu, 24,95€ 

Vertinu 7/10. Begalo džiaugiuosi galėdama išmėginti šį produktą, tačiau tektų gerai pagalvoti ar pirkčiau pati. Pasak šių metų makeup trends- Matinės spalvos yra tai, ką reikia palikti praeitį. Todėl mieliau rinkčiausi savo begalo mylimą Juicy shaker.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Social

Labas visiems!

Taigi esu Leticija, man 20 metų. Visų geriau žinoma kaip youtuber'ė SugarBonesTv. Tačiau neslėpsiu, visą savo gyvenimą turiu keistą aistrą rašymui. Mano blog'e aptarsime naujausius mados ir stiliaus trendus, paplepėsime apie grožio priemones ir žinoma atskleisiu jums dalį mano laisvalaikio :)
Myliu, Bučiuoju ir iki :*

CONTACT ME: leticiaanankaite@gmail.com